18 maijs, 2015

Prezidenta kandidāti. Mārtiņš Bondars

Tuvojoties Latvijas Valsts prezidenta vēlēšanām, piedāvājam īsu pārskatu par šobrīd iespējamiem šī augstākā valsts amata kandidātiem. Kā pirmo aicinām iepazīt Mārtiņu Bondaru, ko izvirzījusi Latvijas Reģionu apvienība.

Mārtiņš ir samērā jauns puisis (43), dzimis 1971.gada 31.decembrī, dienu pirms pilnmēness iestāšanās :) Baudījis labu izglītību - studējis gan Latvijas Universitātē, gan ASV Leiklendas koledžā, gan Hārvarda universitātē. 

Sportisks. Bijis rezultatīvs basketbolists - spēlējis arī Latvijas izlases sastāvā un aizstāvējis valsts godu 1997.g. Eiropas čempionātā.
Ieņēmis svarīgus amatus: bijis Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretārs, ministra Viļa Krištopana biroja vadītājs, Valsts prezidentes Vairas Vīķes - Freibergas kancelejas vadītājs. Darbojies arī kā Latvijas Krājbankas valdes priekšsēdētājs, šo amatu pametis 2009.gadā.
Politisko karjeru sācis apvienībā "Tēvzemei un Brīvībai/ LNNK", taču pēc neveiksmīgā starta 2001.gada pašvaldību vēlēšanās (Rīgas domē) no apvienības izstājās. Politikā atgriezās 2014.gadā, iestājoties "Reģionu Alianse", ievēlēts par "Latvijas Reģionu apvienība" valdes priekšsēdētāju. Neveiksmīgi kandidējis Eiropas Parlamenta vēlēšanās, ievēlēts par 12. Saeimas deputātu.

Bondars, šķiet ilgstoši bijis politisko spēku redzes lokā, saņemot dažādus piedāvājumus. 
Piemēram, 2011.gadā, jau aizejošais prezidents Valdis Zatlers uzrunājis Mārtiņu Bondaru, aicinot viņu iesaistīties jauna politiska spēka veidošanā. http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/381367-bondars_varetu_iesaistities_zatlera_partija/no-text977986215427577962 , piedāvājot pat premjera portfeli. Tomēr viss nenotiek tik raiti, un pat pēc vairāk kā gada Bondars ir vēl aizvien tikai iekārojams līdera kandidāts nu jau izveidotajai "Reformu Partijai". 
2013.gadā portāls www.pietiek.com publicē tā rīcībā nonākušu saraksti starp Reformu Partijas valdes locekli Sandru Sondori-Kukuli un Mārtiņa Bondara sabiedrisko attiecību speciālistu par nosacījumiem, uz kādiem RP kodols 2013.gada sākumā bija gatavs Bondara rokās nodot partijas vadību. http://pietiek.com/raksti/ka__reformu_partijas__kodols_manipule_ar_partijas_valdi_kukules_sarakste_par_varas_nodosanu_bondaram/komentari
Tomēr beigu beigās no rūpīgi un ilgo auklētās sadarbības nekas neizdevās, un Bondars nāca klajā ar paziņojumu, ka nestāsies šajā partijā un arī nesadarbosies ar Reformu partiju, jo partija neesot gatava pietiekami radikālām pārmaiņām. 

Līdzīga koķetēšana mūsu tagadējam prezidenta kandidātam bijusi arī ar Eināru Repši. Kā 2013.gadā ziņoja mediji, Bon­dars ak­tī­vi pie­da­lī­jies arī eks­prem­je­ra Eina­ra Rep­šes va­dī­tās bied­rī­bas «Lat­vi­jas at­tīs­tī­bai» dis­ku­si­jās un rek­lā­mās, ta­ču šo dar­bo­ša­nos Bon­dars ko­men­tē­ja kā «sa­bied­ris­ku dar­bu». 
2013.gada jūnijā, kādā intervijā Bondars pat pieļāva domu, ka varētu iestāties partijā, ja biedrības "Latvijas Attīstībai" darbošanās rezultātā tāda rastos. 
Tomēr jau pēc mēneša, kādā citā intervijā Bondars tomēr paziņo, ka partijā stāties neplāno.

2014.gada sākumā paklīda baumas, ka Bondars varētu iestāties "Reģionu Aliansē". Šoreiz Bondars paziņoja, ka šajā partijā stāties netaisoties, jo esot tikai un vienīgi RA konsultants. 
Tomēr nepagāja ilgs laiks, pat ne mēnesis, un medijus pāršalca ziņa, ka Bondars beidzis savu politisko klīrēšanos un devis jāvārdu tai pašai RA, kuru viņš, kā pats teicis, vien konsultējis.

Viss iepriekšminētais, šķiet, raksturo mūsu kandidātu, kā diezgan slīpētu, piesardzīgu un apdomīgu politiķi, kurš nekad iepriekš pārsteidzīgi neizpaudīs savus plānus un uzskatus. 
Diemžēl viņa vārds līdz šim saistījies ar frāzēm "varētu piekrist", "varētu piedalīties", bet padarīto darbu saraksts nav diez ko plašs.

Skandalozajā gadījumā ar deputātu Daini Liepiņu (LRA) atbalstījis savu partijas biedru, un paudis viedokli, ka viņam ir visas tiesības atrasties Saeimas sēžu zālē, jo neesot neviena normatīva akta, kas viņam to liegtu. http://www.focus.lv/latvija/politika/bondars-liepinam-ir-tiesibas-atrasties-saeimas-sezu-zale









2 komentāri:

  1. AIZDEVUMA PIEDĀVĀJUMS ... Atbildēt uz šo e-pastu: morrisloanfunds282@gmail.com

    Vai jūs esat finansiāli slikts? Izmantojiet šo dzīves laika finanšu aizdevuma piedāvājumu un paceliet savu biznesu, izglītību, mājas un celtniecību. USD 10 000,00 līdz USD 50 000 000,00 ar maksimālo 60 gadu likmi 3,0%. Sazinieties ar mums, izmantojot zemāk esošo informāciju, lai mēs varētu turpināt. Sazinieties ar mums jau šodien: https
    1. Pilnie vārdi: ______
    2. Kontaktadrese: __________
    3.Valsts __________
    4. Nepieciešamā aizdevuma summa: _________
    5. Aizdevuma termiņš: _________
    6. Tiešais tālruņa numurs: ________
    7. Aizdevuma mērķis: ________
    8.vecums .__________________
    9.Seks .__________________
    10.Okupācija .___________
    11.Mēneša ienākumi ._________

    Sveicieni,

    Moriss Viljamss

    KONTAKTI SAZINIETIES AR ŠO EMAIL: morrisloanfunds282@gmail.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveiki, mans vārds ir Sallija. Mani līgavainis pagājušajā nedēļā izlauzās kopā ar mani, es biju tik skumjš, ka pilnībā mainījos, neēdu un nerunāju ar nevienu, daudz raudāju, biju tik nomākta un uzsvēru, ka esmu nobijies, ka visa stresa un depresijas dēļ nonāksim slimnīcā, līdz kādu dienu tiešsaistē meklēju mīlestības padomus, jo es viņu mīlu un rūpējos par viņu, un es tikai vēlos, lai mēs atkal būtu kopā kā pāris, un es Es vēlos, lai mēs ilgstos mūžīgi, tad es atradu spēcīgu pareizrakstības runātāju, sauktu par Priest Ade, ka viņš bija atrisinājis tik daudz attiecību problēmu, tad priesteris Ade man teica, ka viņš atgriezīsies pie manis 24 stundu laikā pēc tam, kad viņš viņam runās, nekad neticētu tam, kamēr mani finanses mani neaicināja pa tālruni un man teica, ka viņš vēlas, lai mēs atgrieztos un dzīvotu laimīgi kopā mūžīgi. Esmu tik laimīgs, ka priesteris Ade man palīdz atgūt manas finanses. Liels paldies Priest Ade, viņš var arī palīdzēt jums nosūtīt viņam e-pastu uzancientspiritspellcast@yahoo.com vai ancientspiritspellcast@gmail.comEmuārs: https://priestade.blogspot.comWhatsApp +2347059715465





      Sveiki, mans vārds ir Sallija. Mani līgavainis pagājušajā nedēļā izlauzās kopā ar mani, es biju tik skumjš, ka pilnībā mainījos, neēdu un nerunāju ar nevienu, daudz raudāju, biju tik nomākta un uzsvēru, ka esmu nobijies, ka visa stresa un depresijas dēļ nonāksim slimnīcā, līdz kādu dienu tiešsaistē meklēju mīlestības padomus, jo es viņu mīlu un rūpējos par viņu, un es tikai vēlos, lai mēs atkal būtu kopā kā pāris, un es Es vēlos, lai mēs ilgstos mūžīgi, tad es atradu spēcīgu pareizrakstības runātāju, sauktu par Priest Ade, ka viņš bija atrisinājis tik daudz attiecību problēmu, tad priesteris Ade man teica, ka viņš atgriezīsies pie manis 24 stundu laikā pēc tam, kad viņš viņam runās, nekad neticētu tam, kamēr mani finanses mani neaicināja pa tālruni un man teica, ka viņš vēlas, lai mēs atgrieztos un dzīvotu laimīgi kopā mūžīgi. Esmu tik laimīgs, ka priesteris Ade man palīdz atgūt manas finanses. Liels paldies Priest Ade, viņš var arī palīdzēt jums nosūtīt viņam e-pastu uzancientspiritspellcast@yahoo.com vai ancientspiritspellcast@gmail.comEmuārs: https://priestade.blogspot.comWhatsApp +2347059715465






      Sveiki, mans vārds ir Sallija. Mani līgavainis pagājušajā nedēļā izlauzās kopā ar mani, es biju tik skumjš, ka pilnībā mainījos, neēdu un nerunāju ar nevienu, daudz raudāju, biju tik nomākta un uzsvēru, ka esmu nobijies, ka visa stresa un depresijas dēļ nonāksim slimnīcā, līdz kādu dienu tiešsaistē meklēju mīlestības padomus, jo es viņu mīlu un rūpējos par viņu, un es tikai vēlos, lai mēs atkal būtu kopā kā pāris, un es Es vēlos, lai mēs ilgstos mūžīgi, tad es atradu spēcīgu pareizrakstības runātāju, sauktu par Priest Ade, ka viņš bija atrisinājis tik daudz attiecību problēmu, tad priesteris Ade man teica, ka viņš atgriezīsies pie manis 24 stundu laikā pēc tam, kad viņš viņam runās, nekad neticētu tam, kamēr mani finanses mani neaicināja pa tālruni un man teica, ka viņš vēlas, lai mēs atgrieztos un dzīvotu laimīgi kopā mūžīgi. Esmu tik laimīgs, ka priesteris Ade man palīdz atgūt manas finanses. Liels paldies Priest Ade, viņš var arī palīdzēt jums nosūtīt viņam e-pastu uzancientspiritspellcast@yahoo.com vai ancientspiritspellcast@gmail.comEmuārs: https://priestade.blogspot.comWhatsApp +2347059715465

      Dzēst