29 jūlijs, 2013

Eiro slavināšanu veiks profesionāļi

"Eiro-Milda"
Eiro ieviešanas informatīvo kampaņu īstenos SIA «Mooz!» un SIA «Komunikācijas aģentūra», liecina pagājušās nedēļas nogalē parakstītais Finanšu ministrijas oficiāls paziņojums par konkursa rezultātiem.
Aģentūras «Mooz!» radošais direktors Ēriks Stendzenieks, komentējot konkursa rezultātus, noraidījis apgalvojumus par politiskām aizkulisēm konkursa norisēs. Viņš esot piebildis, ka «Mooz!» daļa šajā iepirkumā ir mazāka un galvenais iepirkuma uzvarētājs esot «Komunikācijas aģentūra». Uzvarētāju iecerētās eiro slavināšanas kampaņas nosaukums ir "Dabas likums 1", kas saņems atbalstu 284 843 Ls.


Gabaliņu "pīrāga" saņems arī žurnāls "Santa", kas uzvarējis konkursā par poligrāfijas pakalpojumu sniegšanu 86 000 Ls apmērā.

2002.gadā NRA izteica pieņēmumu, ka Stendzenieka aģentūra
pielietojusi smadzeņu skalošanas metodes Šlesera vadītās
Latvijas Pirmās partijas vēlēšanu kampaņā.
Tagad Stendzenieka kungs atkal ķersies pie darba!
Starp citu, pirms 11 gadiem (2002.gadā) Stendzenieka vadītā aģentūra "Mooz!" veidoja Šlesera vadītās Latvijas Pirmās Partijas (LPP) priekšvēlēšanu kampaņu. Toreiz laikraksts "Neatkarīgā Rīta Avīze", atsaucoties uz vairākiem speciālistiem, kuri nevēloties, lai publiski tiktu minēti viņu vārdi, publicēja informāciju, ka šajā kampaņā izmantoti cilvēka zemapziņu ietekmējoši elementi un psiholoģiskās manipulācijas metodes. Stendzenieks, protams, šādus apgalvojumus noliedza. Tomēr jāatzīmē, ka tikko nodibinātā LPP vēlēšanās ieguva negaidīti labus rezultātus - 10 vietas Saeimā, apsteidzot pat "Apvienība “Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK", kas ieguva tikai 7 vietas.

NRA tolaik informēja, ka LPP interneta mājaslapā joprojām atrodami sabiedrībai pazīstamie LPP priekšvēlēšanu video un audioreklāmas sižeti. Analizējot to struktūru, esot atklājies, ka reklāmā izmantotas tās pašas hipnotiskās tehnoloģijas, kuras izmanto sektas "Jaunā paaudze" un "Prieka vēsts" savos dievkalpojumos, psiholoģijā sauktas par suģestijas un smadzeņu skalošanas tehnoloģijām...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru